Chcesz wywołać uśmiech wśród swoich Klientów w tych smutnych czasach? Wyślij im mailowo e-kartkę wykonaną…
Konkurs – magiczne hasło, które przyciąga klientów
Konkurs na facebooku to świetny sposób na pozyskanie nowych fanów i klientów, oraz budowawnie między nimi zaangażowania. Mało osób jednak posiada wiedzę jak taki konkurs przeprowadzić zgodnie z prawem i regulaminem na facebooku.
PAMIĘTAJ! Konkurs na facebooku w żadnym wypadku nie może obejmywać:
- losowania
- udostępniania
- tagowania
Zacznij od określenia celu
W pierwszym kroku zastanów się jaki cel Ci przyświeca. Chcesz zwiększyć sprzedaż? Poszukać nowych fanów, a może adresy e-mail? Powodów do przeprowadzenia konkursów znajdzie się wiele, dlatego ważne żebyś wiedział po co go organizujesz.
Oś czasu czy dedykowana aplikacja?
Jeśli już masz określony cel, pora na decyzję czy warto wykorzystać do jego zrealizowania dedykowaną do tego aplikację, o różnicach między nimi przeczytasz w następnym poście.
Organizacja
Konkurs przede wszystkim musi być zgodny z regulaminem obowiązującym na facebooku (co jakiś czas ulega on zmianie!), a jednocześnie zachęcać uczestników do wzięcia w nim udziału.
Przygotuj regulamin
Podstawowymi i nieodłącznymi elementami konkursu na facebooku są: regulamin, polityka prywatności, zasady zabawy.
Jeśli nie wierzysz, że regulamin Twojego konkursu jest ważny, przeczytaj o skutkach wpadki banku BNP PARIBAS.
Promocja
Mimo, że to kokurs ma za zadanie promować Twoją markę, bądź produkt – ważne jest przede wszystkim żeby ludzie się o nim dowiedzieli. Dlatego istotne jest wypromowanie konkursu już na samym początku.