skip to Main Content
+48 600 347 358 biuro@vsn.pl

Konkurs – magiczne hasło, które przyciąga klientów

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

facebook_konkurs

[/fusion_text][fusion_text]

Konkurs na facebooku to świetny sposób na pozyskanie nowych fanów i klientów, oraz budowawnie między nimi zaangażowania. Mało osób jednak posiada wiedzę jak taki konkurs przeprowadzić zgodnie z prawem i regulaminem na facebooku.

PAMIĘTAJ! Konkurs na facebooku w żadnym wypadku nie może obejmywać:

  • losowania
  • udostępniania
  • tagowania
[/fusion_text][fusion_checklist size=”13px” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility”][fusion_li_item icon=”fa-star-o”]

Zacznij od określenia celu

W pierwszym kroku zastanów się jaki cel Ci przyświęca. Chcesz zwiększyć sprzedaż? Posykać nowych fanów, a może adresy e-mail? Powodów do przeprowadzenia konkursów znajdzie się wiele, dlatego ważne żebyś wiedział po co go organizujesz.

[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=”fa-star-o”]

Oś czasu czy dedykowana aplikacja?

Jeśli już masz okeślony cel, pora na decyzję czy warto wykorzystać do jego zrealizowania dedykowaną do tego aplikację, o różnicach między nimi przeczytasz w następnym poście.

[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=”fa-star-o”]

Organizacja

Konkurs przede wszystkim musi być zgodny z regulaminem obowiązującym na facebooku (co jakiś czas ulega on zmianie!), a jednocześnie zachęcać uczestników do wzięcia w nim udziału.

[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=”fa-star-o”]

Przygotuj regulamin

Podstawowymi i nieodłącznymi elementami konkursu na facebooku są: regulamin, polityka prywatności, zasady zabawy.
Jeśli nie wierzysz, że regulamin Twojego konkursu jest ważny, przeczytaj o skutkach wpadki banku BNP PARIBAS.

[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=”fa-star-o”]

Promocja

Mimo, że to kokurs ma za zadanie promować Twoją markę, bądź  produkt – ważne jest przede wszystkim żeby ludzie się o nim dowiedzieli. Dlatego istotne jest wypromowanie konkursu już na samym początku.

[/fusion_li_item][/fusion_checklist][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
Back To Top